wtorek, 21 kwietnia 2015

Akcja włosomaniaczek u Anwen!

Biorę udział w akcji u Anwen. Jeśli ktoś z was również chce to do końca tego tygodnia jeszcze można się zgłaszać.

Więcej informacji + zgłoszenia - http://www.anwen.pl/2015/04/akcja-wosomaniaczek-wosy-rosna-jak-na.html

Osobiście piję drożdże od 2 tygodni i jeszcze efektów nie widać. Te uboczne no są niestety - lekki wysyp małych krostek (te bolące raczej nie) i lekkie dolegliwości żołądkowe + brak apetytu, chociaż tu nie jestem pewna czy to od tego.
Myślałam by trochę ograniczyć samo picie a zacząć brać Humavit Z, drożdże ze skrzypem i pokrzywą.
Również dzisiaj zaczynam kurację CP (Calcium Pantothenicum). Tabletki są dostępne w każdej aptece, bez recepty w opakowaniach po 50 szt.
Kto z was już pije drożdże? A może te w tabletkach?
Podzielcie się wrażeniami w komentarzach :D

5 komentarzy :

  1. Też zgłosiłam się do akcji i nie jest mi łatwo pić to okropieństwo w smaku ale jak trzeba to trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem jak zniosłabym ten smak, więc raczej do akcji się nie przyłączę ;)
    zapraszam do mnie na rozdanie ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Do picia drożdży nigdy się nie przekonam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na Twoje relacje po tej 'drozdzowej akcji'
    Miego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://fashion-beautynails.blogspot.com/ Zapraszamy! :) Może obs za obs? Jeśli tak to napisz u nas , a my się odwdzięczymy. :*

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka