wtorek, 7 kwietnia 2015

Witam :)

Witam wszystkich na moim blogu :)

Będę publikować rzeczy związane nie tylko z włosami (włosomaniaczka od roku), mam dużą obsesję na ich punkcie, ale też będzie o pielęgnacji ciała oraz czasami o życiu, odżywianiu itp.

Kilka słów o mnie:
- mam na imię Gosia
- 16 lat (rocznik 98)
- chodzę do liceum, profil biol-chem-fiz
- moim marzeniem jest zostać piosenkarką, dlatego czasem będzie coś o muzyce oraz o tańcu
- należę do kilku fandomów :) ale o tym tu: http://ask.fm/amor-quedate 

Mam nadzieję, że będziecie chętnie czytać mój blog :)

PS: jeśli macie pytania lub pomysły na temat postów to możecie napisać w komentarzu lub na asku (link wyżej).

Jestem otwarta na wszelkie propozycje :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka