piątek, 4 września 2015

Inspiracje [2]: Paznokcie.



























9 komentarzy :

  1. wszystkie są bardzo ładne jednak najbardziej podobają mi się z kokardkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 2, ten od Kobietkowo i z chmurkami to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne inspirację :)
    dodałam do obserwatorów :)
    I zapraszam do mnie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię "kwadratowych" zdecydowanie preferuję kształt migdałka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te matowe są śliczne!

    Zapraszam na konkurs! Wygrywa aż 6 osób. :)
    WIELKIE ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu - bardzo proszę Cię o kontakt mailowy w związku z wygraną na moim blogu ! :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka