poniedziałek, 2 stycznia 2017

Fitomed, Nawilżające serum do twarzy "Arnika górska" do cery naczynkowej


Skład: 
Aqua, Hamamelis Virginiana Water (Hydrolat oczarowy), Herbs Extracts: (Aesculus Hippocastanum (ekstrakt z kasztanowca zwyczajnego), Hamamelis Virginiana (ekstrakt z liści oczaru wirginijskiego), Amica Montana (ekstrakt z arniki górskiej)), Glycerin, Lecithin, Trilaureth-4-Phosphate, Ascorbic Acid, Rutin, Phenoxyethanol, Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Acryloyldimethyl, Taurate Copolimer, Sorbitol, Tocoferol, Trilaureth-4-Phosphat, Caprylic/Capric Triglyceride, Sodium Hialuronate, Peg-7-Glyceryl Cocoate, Lactic acid, Ethylhexylglycerin, Phytonadiane Epoxide. 

Hydrolat oczarowy -> TU

Ekstrakt z kasztanowca zwyczajnego: 

  • pobudza krążenie
  • uszczelnia naczynia krwionośne 
  • stymuluje cebulki włosowe do wzrostu
  • ma działanie przeciwłojotokowe
Ekstrakt z liści oczaru wirginijskiego: 
  • działanie przeciwzapalne
  • działanie przeciwbakteryjne 
  • działa ściągająco 
  • przyspiesza gojenie się ran
  • działa regenerująco 
Ekstrakt z arniki górskiej: 
  • działanie przeciwrodnikowe 
  • poprawia przepływ krwi przez naczynia krwionośne 
  • działa przeciwzapalnie 
  • zapobiega powstawaniu opuchlizny 
  • uszczelnia naczynia włosowate 

Moja opinia: 
  • lekko ściąga
  • szybko się wchłania 
  • dobrze nawilża
  • skóra po nim jest taka satynowa w dotyku 
  • lekko rozświetla 
  • zmniejsza zaczerwienienie 
  • dobrze odżywia 
  • nie zapycha 
  • idealne pod makijaż 
  • nie wysusza
Ogólnie jestem zadowolona. Moja skóra po nim jest przyjemna a nie ściągnięta i przesuszona. Polecam bardzo, nawet jeśli nie macie problemów ze skórą naczynkową. 

Serum można kupić na: 


Pozdrawiam :)

17 komentarzy :

  1. Bardzo lubię kosmetyki Fitomed i na pewno się na to serum skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tę markę, więc serum mogłoby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie widziałam, że Fitomed ma takie serum :) Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji stosować tego kosmetyku. Teraz mam serum marki Liqpharm, ale w przyszłości przyjrzę się bliżej ofercie Fitomedu. Pozdrawiam, Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne serum nie wiedziałam że ta marka wypuściła coś takiego :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzja bardzo ciekawa, fajnie się czyta. Nie znam tej firmy, ale może dlatego że to kosmetyk nie dla mnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie spodlałam się z tą firmą. Dzięki twojej szczegółowej recenzji go przetestuję.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt. Muszę coś wypróbować z tej firmy. Pierwszy raz o niej słyszę :)

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  9. super recenzja, ja polecam ziaję :)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam jeszcze takiego serum. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście obserwuje Ciebie! :)
    Super zdjęcia i wpisy! ;*
    Ciekawy blog masz i powodzenia w blogowaniu! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Fitomed miałam tylko próbki. Chyba były dobre...

    OdpowiedzUsuń
  13. W ogóle pierwszy raz słyszę o tej filmie, ale chyba czas ją wypróbować. A podoba mi się nawet skład tego serum. ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka