środa, 9 sierpnia 2017

Fitomed, żel ziołowy do mycia cery suchej i wrażliwej.


Ostatnio Fitomed zaskoczył nas zmianą szaty graficznej i opakowań. Ta zmiana zdecydowanie mi się podoba! 

Już jakiś czas temu miałam okazję testować żel do cery tłustej i trądzikowej, który po dłuższym użytkowaniu i zdenkowaniu okazał się dla mnie za mocny i za bardzo wysuszał moją cerę. RECENZJA  . Postanowiłam więc spróbować z żelem do cery suchej i wrażliwej. I to był strzał w 10! 

Zawiera: 

  • Mydlnica lekarska (jako 2) - delikatnie myje skórę;
  • Ekstrakt z korzenia prawoślazu (jako 3) - łagodzi podrażnienia, regeneruje, zmiękcza, działa przeciwzapalnie, przyspiesza gojenie ran, nawilża;
  • Ekstrakt z owsa zwyczajnego (jako 4) - łagodzi przewlekłe choroby skórne, działa przeciwzmarszczkowo, nadaje skórze gładkość i elastyczność, nawilża, delikatnie myje;
Moja opinia: 
Żel ma lekko żelową, lejącą konsystencję. Kolor żółty. Zapach mydlany, lekko ziołowy. 
Żel okazał się lepszy niż poprzednik. Delikatnie myje skórę, oczyszcza z pozostałości makijażu. Skóra po umyciu jest lekko napięta, ale nie wysuszona. Nawet bez nałożenia kremu jest gładka i nawilżona.

Polecam! 

Żel można kupić tu: 


Zapraszam! 

4 komentarze :

  1. Ja takiej cery nie posiadam, mimo to lubię sięgać też po takie delikatniejsze produkty z przeznaczeniem właśnie do cer wrażliwych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam nic z tej firmy,szczerze mówiąc nawet o niej nie słyszałam,opakowania rzeczywiście są prześliczne! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Skład wydaje się przyjemny, skórę mam suchą i wrażliwą więc z przyjemnością go przetestuję - lubię m. lekarską w produktach bo to fajny antyseptyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamierzam go kupić jak tylko skończę obecny żel :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka