środa, 27 września 2017

Nivea Silk Mousse Raspberry Rhubarb - mus do mycia ciała


Od producenta: 
Poczuj zapach lata w nowej limitowanej edycji jedwabistych musów do mycia ciała NIVEA Care Shower Silk mousse o zapachu Rabarbaru i Maliny. Pielęgnuje skórę dzięki ekstraktom z naturalnego jedwabiu, pozostawiając ją miękką i gładką. Dzięki formule lekkiego piankowego musu pozwala na przyjemną pielęgnację i wystarcza na 2 razy dłużej niż tradycyjne produkty

  • Nowa innowacyjna aplikacja
  • Dwa razy większa wydajność
  • Uczucie jedwabiście miękkiej skóry
  • Niepowtarzalny zapach
  • Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie



Skład: 

Isobutane, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Propane, 

Hydrolyzed Silk, PEG-40, Hydrogenated Castor Oil, Citric Acid, Butane, Xanthan Gum, PEG-14 M,

 Sodium Benzoate, Linalool, Benzyl Alcohol, Citronellol, Geraniol

Moja opinia: 
Jest to kolejny produkt, który dostałam dzięki uprzejmości firmy Nivea. Bardzo lubię ich produkty. Ten szczególnie przypadł mi do gustu.
Mus jest bardzo wydajny. Na początku myślałam, że takiej pianki potrzeba dużo na umycie całego ciała i pomyślcie jakie było moje zdziwienie, gdy wzięłam jej odrobinę a piana urosła tak, że okazało się nawet za dużo :D
Dodatkowo ma przepiękny zapach, słodki ale na pewno nie duszący. Skóra po umyciu jest gładka, pachnąca (!) i jakby pokryta delikatnym filmem, który sprawia, że nie poczułam ściągnięcia, które czasami towarzyszy mi po kąpieli.
Jestem zdecydowanie na tak. Polubiłam taką formę, ponieważ nie muszę męczyć się ze spienianiem produktu oraz zapach utrzymuje się lepiej niż po zwykłym żelu pod prysznic. 

Zdecydowanie polecam! 

Dziękuję  również Nivea za możliwość przetestowania produktu i zaznaczam, iż fakt ten nie wpłynął na moją opinię. 

Pianka kosztuje niewiele ponad 10 zł. Tanio jak na produkty Nivea. 

Pozdrawiam! 

5 komentarzy :

  1. Z NIVEA sięgam namiętnie po dezodorant Protect & Care - kupuję go dosłownie butelkami a jedną - tę mmniejszą mam zawsze przy sobie. A że lubie musy - chętnie po niego sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię wersję limonkową tego musu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj produkt idealny dla mnie. Uwielbiam pięknie pachnące kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kosmetyk, jednak mało wydajny.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka