niedziela, 8 października 2017

Nivea, Róża, olejek w balsamie


Od producenta:
Olejek w Balsamie NIVEA® Kwiat Wiśni i Olejek Jojoba zapewnia Twojej skórze pielęgnację, o jakiej marzyłaś. Ten rozpieszczający zmysły, szybko wchłaniający się balsam zawiera drogocenny olejek jojoba, a jego formuła pozostawi Twoją skórę głęboko nawilżoną przez wiele godzin. Lekka konsystencja balsamu nie pozostawia kłopotliwej, lepkiej warstwy i sprawia, że Twoja sucha skóra zyskuje naturalny, gładki, promienny wygląd. Zmysłowy, delikatny zapach kwiatu wiśni obudzi Twoje zmysły. Stosuj do codziennej pielęgnacji i ciesz się gładką, nawilżoną skórą. Produkt przebadany dermatologicznie.
Zawiera cenny olejek jojoba
Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie
Szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy
Przeznaczony do pielęgnacji skóry suchej i normalnej
Zapewnia skórze gładki i promienny wygląd

Skład:

Aqua, Glycerin, Dicaprylyl Ether, Alcohol Denat., Glyceryl Stearate SE, Isopropyl Palmitate, Cetearyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil, Dimethicone, Carbomer, Sodium Cetearyl Sulfate, Sodium Hydroxide, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Linalool, Geraniol, Citronellol, Limonene, Coumarin, Parfum

Olej Arganowy 


Moja opinia: 
Jest to kolejny wariant kultowych olejków.
Balsam ma biały kolor i lekką nietłustą konsystencję. Pachnie trochę jak woda różana. Długo utrzymuje się na skórze.

Balsam bardzo dobrze się rozciera. Jest wydajny. Szybko się wchłania.

W składzie brak ekstraktu z róży albo wody różanej.

Bardzo dobrze utrzymuje nawilżenie przez dłuższy czas, skóra jest przyjemnie gładka i elastyczna. Wiele rzeczy jest na +, m.in. to, że nie ma mocnego, drażniącego zapachu, szybko się wchłania, nie zostawia tłustej warstwy i dobrze nawilża. 

Cena jest dobra w stosunku do jakości. 

Pozdrawiam :)

5 komentarzy :

  1. Miałam go. Był dobry, ale nie stał się moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja ciągle myślałam, że to nie balsam tylko żel pod prysznic ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tych olejków w balsamie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś wypróbuję ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie te nowe balsamy od Nivei, fajnie że dobrze nawilżają to u mnie bardzo ważne ;) Obserwuję! ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka