czwartek, 26 października 2017

Oillan, Intensywnie nawilżający krem do rąk


Mieliście tak, że jakikolwiek krem trafialiście to było nie to? Znam to! 
Na szczęście znalazłam idealny krem, który w końcu nawilżył moje dłonie! 

Cóż to za cudo? Oillan! 

Zawiera: 

  • ekstrakt z alg Durvillea antartica 
  • gliceryna 
  • olej parafinowy 
Moja opinia: 
Jak wspominałam na wstępie - jeszcze żaden krem nie działał tak dobrze na moje dłonie skłonne do przesuszenia. Trafiłam go przypadkiem w aptece. Kosztował niewiele, niecałe 4 zł. 
Dobrze się rozciera, jest wydajny i ma delikatny, przypominający dziecięce kosmetyki, zapach. 
Bardzo dobrze nawilża na długi czas. Ręce po nim są gładkie i przyjemne w dotyku. 

Naprawdę polecam! 

Pozdrawiam :)

3 komentarze :

  1. Nie znam produktu ale szukam jakiegoś kremiku który nawilży mi dłonie może u mnie też zda egzamin ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie potrzebuję czegoś treściwego i silnie odżywczego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kremy do rąk. Tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka