wtorek, 7 listopada 2017

Timotei, Moc i Blask, szampon do włosów


Od producenta: 
Szampon Timotei Moc i Blask z wyciągiem z alpejskich ziół wzmacnia Twoje włosy i wydobywa ich naturalny blask. 

Zawiera: 

  • kwas adypinowy - zmiękcza, tworzy ochronny film, wykazuje działanie antystatyczne, regulator pH 
  • ekstrakt z bylicy draganek (estragonu) 
  • ekstrakt z szałwii - pomaga w walce z łupieżem i nadmiernym przetłuszczaniem włosów 
  • wyciąg z róży z Jerycha - wygładza i regeneruje 
  • ekstrakt z tymianku - walczy z łupieżem i przetłuszczaniem się włosów 
Moja opinia: 
Szampon ma lekko zielonkawy, przezroczysty kolor. Pachnie bardzo ładnie. Idealnie się pieni, już za pierwszym razem (mam taki problem, że u mnie szampony nie chcą się pienić za pierwszym nałożeniem). 
Dobrze oczyszcza. Włosy są po nim niesamowicie sypkie i lekkie. Co prawda nie działał cudów, ale lubiłam to w nim, że potrafił podbić działanie wcześniej nałożonych masek i włosy nie były obciążone a lekkie i błyszczące. Zdecydowanie idealnie nadaje się do zmywania oleju. 

Szampony Timotei to szampony do których wracam bardzo chętnie, gdyż może nie działają cudów ale dobrze oczyszczają. 

A Wy lubicie Timotei? 

Pozdrawiam :)

5 komentarzy :

  1. Nie służą mi szampony tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że ta marka jest jedną z najgorszych przez jakie przechodziłam. Bardzo nie służył mi szampon z TIMOTEI :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie przepadam za Timotei, bo okropnie puszył mi włosy, a mam z natury kręcone, więc był to dramat :/
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dołączyłam do grona czytelników, więc będę tutaj wpadać częściej. Byłoby niezmiernie miło, gdybyś i Ty odwdzięczyła się obserwacją na moim blogu i kto wie, może komentarzem :D
    http://luxwell99.blogspot.com/2017/11/sami-wyznaczamy-granice-normalnosci.html

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka