piątek, 23 czerwca 2017

Perfumy Nicole 011 i 151.

Witam :)

Dzisiaj rano zawitał do mnie kurier z paczuszką od Klubu Nicole. 
Zapisałam się do testu już dawno i zupełnie o tym zapomniałam. Po otrzymaniu wczorajszego maila myślałam, że to spam, ale okazało się, że jednak nie. 
Miałam okazję od razu spryskać oba nadgarstki i nie zmywać tego aż do teraz. Więc pędzę z recenzją, gdyż perfumy nie potrzebują długiego testowania.


Oto co dostałam: 

Nicole nr. 011


Perfumy są w buteleczce z atomizerem o pojemności 9 ml. Idealnie do torebki czy kieszeni na wszelki wypadek. 


011 to odpowiednik perfum Gabriela Sabatini "Gabriela Sabatini" 

Nuta głowy: aldehydy, nuty owocowe, bergamotka, cytryna, mandarynka;
Nuta serca: wiciokrzew, kwiat pomarańczy, jaśmin, heliotrop, konwalia, róża;
Nuta bazy: drzewo sandałowe, fasolka tonka, ambra, paczula, wanilia, mech dębowy, piżmo. 

Perfumy są poręczne, można je wszędzie wsadzić. Atomizer działa bez problemu a buteleczka jest prosta, lecz piękna. 
Co do zapachu na początku jest bardzo duszący. Po pewnym czasie zapach staje się ciut delikatny, ale nadal dość mocny. Dzięki temu zapach dość długo utrzymuje się na ciele. 
Niestety zdecydowanie to nie mój zapach. Jest ładny, ale zbyt duszący. Buteleczkę oddałam mamie, na pewno zużyje. 

Nicole nr. 151


Tutaj flakonik jest już większy, bo jest to 30 ml. W sumie już standardowe perfumy, które nadal można ze sobą zabrać. 


151 to odpowiednik Moschino "Pink Bouquet".

Nuta głowy: włoska esencja z bergamotki, sorbet ananasowy, maliny;
Nuta serca: jaśmin, różowa konwalia, płatki peoni, fiołek;
Nuta bazy: brzoskwinia, piernik, piżmo.

Te perfumy zdecydowanie przypadły mi do gustu. Jest to bardzo świeży zapach, lekko kwiatowy z wyczuwalną nutą owoców. Po jakimś czasie zapach staje się jeszcze piękniejszy. 
Niestety tu z trwałością już gorzej, ale i tak je polubiłam. 

Uważam, że perfumy Nicole to idealna i dużo tańsza alternatywa markowych perfum, które kosztują majątek. 

Perfumy można zakupić na  www.sklep.smart-nicole.com 
Lista odpowiedników:  perfumy-nicole.blog.pl

Zapraszam również na nową, dodatkową stronę Nicole:  www.smart-nicole.com 
oraz do zapisu do Klubu Nicole: www.klub.smart-nicole.com 

Bardzo dziękuję firmie Nicole za możliwość przetestowania produktów. 
Zdecydowanie polecam tą markę! 

3 komentarze :

  1. Miałam kontakt z perfumami Nicole i uważam je za fany zamiennik znanych i drogich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jedną wersję, ale mi się nie podobała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamierzam wypróbować perfumy Nicole, słyszałam o nich wiele dobrego. Myślę, że zamiennik Moschino przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka