niedziela, 22 października 2017

Nivea Soft, krem intensywnie nawilżający


Witam, 
dawno mnie tu nie było, ale już pędzę z nowym postem! 

Tym razem przybywam do Was z recenzją zapewne każdemu znanego kremu nawilżającego od Nivea. 

Zawiera: 

  • Krystaliczny mineralny wosk otrzymywany z ropy naftowej - może powodować zaskórniki! 
  • Olej jojoba - odżywia, zmiękcza, nawilża i natłuszcza skórę. Reguluje produkcję sebum, działa łagodząco na stany zapalne skóry. 
  • Witamina E 
Moja opinia: 
Krem ma dobrze rozcieralną, gęstą konsystencję. Jest bardzo wydajny, co przy 300 ml jest ilością nie do zużycia przy samej pielęgnacji twarzy (chyba, że użyjemy go do ciała i rąk, bo też ma takie przeznaczenie). Krem niestety może zapychać - zawiera komodogenne składniki. 
Co do samego działania - faktycznie nawilża, ale jest to dość tłuste nawilżenie. Po dłuższym okresie stosowania skóra się bardziej przetłuszcza :/. 
Ja sama nie wrócę już do tego kremu - nie lubię efektu przetłuszczania cery, a jestem pewna, że to wina kremu. 

A Wy jaką macie opinię? 

Pozdrawiam :)

4 komentarze :

  1. Akurat tej wersji kremu w sumie nigdy nie miałam, mam taka wersję lekką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro przetłuszcza skórę - nie jest dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej wersji nie miałam. Uwielbiam uniwersalny krem Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś ten krem. Ładnie pachnie. Do twarzy nie użyłabym go, ponieważ bałabym się, że będzie zapychał moją cerę.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka