niedziela, 7 stycznia 2018

NIVEA, głęboko oczyszczający micelarny szampon - przetłuszczające się włosy i skóra głowy.

szampon micelarny

Od producenta:

Głęboko Oczyszczający Micelarny Szampon NIVEA® wzbogacony o ekstrakt z melisy cytrynowej: - skutecznie oczyszcza i dodaje lekkości włosom - odświeża włosy i skórę głowy na długo - chroni naturalne pH skóry głowy - nie przetłuszczające się, - zauważalnie odświeżone i lekkie włosy - ochrona naturalnego pH skóry głowy.

  • Formuła micelarna łagodnie i głęboko oczyszcza włosy oraz skórę głowy
  • Nie zawiera silikonów, parabenów i barników
  • Skutecznie oczyszcza i dodaje lekkości włosom
  • Wzbogacony o ekstrakt z melisy cytrynowej
  • Chroni naturalne pH skóry głowy

Ekstrakt z melisy cytrynowej - działa przeciwzapalnie i antyseptycznie. Łagodzi podrażnienia. 

Olej z nasion makadamia - nawilża i wygładza.

Moja opinia:

Szampon ma delikatny zapach. Konsystencja lekko żelowa. Przezroczysty. 
Dobrze się pieni, już niewielka ilość wystarcza na dokładne umycie włosów. Co lepsze, nie trzeba myć włosów dwa raz, gdyż już po pierwszym umyciu włosy idealnie oczyszczone, tak samo skóra głowy. W przypadku oleju trzeba umyć 2 razy. 
Jak wspomniałam szampon dobrze oczyszcza. 
Niedawno miałam lekkie problemy ze skórą głowy i przetłuszczaniem, tym bardziej byłam zachwycona, gdyż Nivea zrobiła mi niespodziankę i to tak dopasowaną do moich potrzeb!
Trochę się bałam, bo z doświadczenia wiem, że ja i szampony tej firmy nie bardzo się lubimy, lecz przeżyłam miłe zaskoczenie. Pierwszy szampon Nivea, który zostawił moje włosy niesamowicie lekkie i błyszczące. Wygładzenie również jest na dobrym poziomie. 

Z czystym sercem mogę go Wam polecić! 

3 komentarze :

  1. Wiele dobrego czytałam o nim na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam się tak pozytywnej opinii tego szamponu :o może i u mnie by tak fajnie zadziałał :)

    luxwell99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie tez szampon sie u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka