piątek, 12 stycznia 2018

Nivea, suchy olejek do ciała

body oil

Od producenta: 
Poczuj jak Twoja sucha skóra staje się promienna i zauważalnie gładsza przez 24h+. • NIVEA® Intensywnie odżywczy olejek do ciała ma innowacyjną FORMUŁĘ SUCHEGO OLEJKU z drogocennym olejkiem migdałowym. • Szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Sprawia, że skóra staje się promienna i gładka niczym jedwab - już po 1 zastosowaniu!

  • Sprawia, że skóra staje się promienna i zauważalnie gładsza
  • Zapewnia intensywne, 24-godzinne nawilżenie i odżywienie
  • Szybko się wchłania, nie pozstawiając tłustego filmu na skórze
  • Nie zawiera parabenów ani olejów mineralnych
  • Zawiera drogocenny olejek migdałowy

Olej migdałowy - łagodzi stany zapalne i poparzenia słoneczne, nawilża i wygładza, chroni przed utratą wody, zapobiega powstawaniu rozstępów. 

Moja opinia:

Do tej pory byłam negatywnie nastawiona do olejków do ciała. Kojarzyły mi się z długim czekaniem aż się wchłonie i nieprzyjemną tłustością. Gdy dowiedziałam się, że mam dostać olejek nie byłam zachwycona. Do zastosowania też podeszłam z dystansem. Stawiałam, że znowu przeżyję rozczarowanie i tu zaskoczenie. Pierwszy olejek, który spełnił moje oczekiwania i tak bardzo mnie zaskoczył. 
Olejek jest bardzo lejący i przezroczysty. Prawie nie ma zapachu. Dobrze się go rozprowadza. Wchłania się dość szybko. Skóra po jego użyciu ma na sobie taki filmy ochronny, dzięki któremu jest niesamowicie gładka i promienna. Nie jest to tłusty blask! 
Olejek zdecydowanie daje lepszy efekt niż nie jeden balsam! 

Polecam!

4 komentarze :

  1. Nie miałam go, ale fajnie że nie jest tłusty, może się kiedyś skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. olejek fajny, bo szybko sie wchłania, ale zapach średni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię konsystencji olejków, zawsze mnie odstrasza, ale wiem, że o wiele bardziej nawilża, dlatego - głównie zimą go czasami stosuję.
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie :) www.testacja.pl

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka