sobota, 28 lipca 2018

NIVEA, SUCHY SZAMPON DLA SZATYNEK FRESH REVIVE



Od producenta: 
Ciesz się w pełni każdym dniem dzięki nowemu suchemu szamponowi dla szatynek NIVEA® FRESH REVIVE! Ekspresowo odśwież swoje brązowe włosy i zachowaj ich naturalny kolor dzięki innowacyjnej formule 3w1 zapewniającej: 

1. całodniową świeżość z przyjemnym zapachem 

2. pełną objętość

3. delikatne oczyszczanie bez podrażniania skóry głowy. Dzięki wygodnemu formatowi "to go" o pojemności 100ml możesz go mieć zawsze przy sobie: w podróży, na siłowni, w torebce itd.!

  • Ekspresowo odświeża brązowe włosy
  • Odświeża na cały dzień i otula włosy przyjemnym zapachem
  • Zapewnia pełnię objętości
  • Delikatne oczyszcza bez podrażniania skóry głowy
  • Mini produkt idealny do torebki, w podróży czy w pracy

Moja opinia:
Szampon przeznaczony jest dla szatynek. Szczerze nie mam pojęcia na czym to polega, ponieważ szampon niczym nie różni się w wyglądzie od innych, nadal jest biały. Nigdy nie miałam problemu z pozostawaniem plam na włosach z szamponu, więc trudno mi stwierdzić czy ten ten też by je zostawiał. Nie jestem typową szatynką, moje włosy są też trochę jasne i może właśnie dzięki temu go nie widać.
Zapach ma jak typowy krem Nivea. Jest delikatny, nasuwa na myśl dzieciństwo. Zawsze zapach kremu Nivea kojarzył mi się z dzieciństwem i tym jak mama smarowała mi nim twarz przed wyjściem na mróz.
Działanie jest przeciętne. Zazwyczaj myję włosy co 3 dni, nie mam problemu z dużym przetłuszczaniem i nawet 3 dnia wyglądają ładnie. Mycie ich codziennie również byłoby uciążliwe i nieekonomiczne, ponieważ są długie i dość grube. Zdecydowanie nie mogę stwierdzić, że szampon nie robi nic, ale nie jest to też efekt taki jak po słynnych Batiste.  Włosy są świeżesze, ale w dotyku idzie wyczuć charakterystyczne uczucie lekko tłustych włosów. Również zapach nie utrzymuje się na nich tak jak w przypadku Batiste.
Moja ocena to 3/5.

Znacie? 

2 komentarze :

  1. Ja mam wersję dla brunetek. Nie jest zły, ale nadal nie jestem przekonana do suchych szamponów

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie używam suchych szamponów. Choruję na łojotok skóry głowy i takie produkty raczej nie pomogłyby mi na co dzień, ale wiem, ze dużo osób poleca Batiste. Za Nivea nie przepadam, więc pewnie gdybym zdecydowała się na suchy szampon, to pewnie wybrałabym słynny Batiste a nie ten od Nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka