poniedziałek, 16 lipca 2018

Kallos Blueberry

maska do włosów


Od producenta:
Kallos Rewitalizująca maska Czarna Jagoda do suchych, zniszczonych i poddanych obróbce chemicznej włosów z ekstraktem z Czarnej Jagody i olejem Avokado.
Dzięki zawartości wysokiej koncentracji Antyoksydantów, składników mineralnych i witamin, natychmiast rewitalizuje suche, zniszczone i poddane obróbce chemicznej włosy. Aktywny składnik czystego oleju Avokado dogłębnie odżywia włókna włosów oraz skórę głowy. Poprzez zastosowanie włosy staną się zdrowe, elastyczne i promiennie lśniące. 

W składzie: 
  • Cetearyl Alcohol [jako 2] (Mieszanina alkoholu cetylowego i stearylowego) - ma działanie zmiękczające i wygładzające włosy.
  • Olej z awokado [jako 4] - właściwości.
  • Ekstrakt z soku z borówki czarnej [jako 6] - zawiera pektyny, Wit.: A, B, C, PP i sole mineralne. Nawilża, odżywia i wygładza.
  • Cyclopentasiloxane [jako 8] - silikon lotny.
  • Dimethiconol [jako 9] - silikon. Chroni przed złymi czynnikami atmosferycznymi. Wygładza i nadaje połysk.
  • Niacyna (wit. B3) [jako 11] - odżywia włosy.
  • Calcium pantothenate [jako 12] - wit.B3/niacyna/wit.PP/kwas nikotynowy, m.in. neutralizuje promieniowanie UV.
  • Pochodna wit. C [jako 13]
  • Wit. E [jako 14] - nawilża oraz zapobiega utlenianiu się cennych olei w produkcie.
  • Wit. B6 [jako 15] - chroni przed szkodliwym promieniowaniem UV.
Moja opinia;
  • Maska ma gęstą, budyniową konsystencję o barwie mlecznej. 
  • Zapach chemiczny, prawdopodobnie miała być to jagoda.
  • Działa genialnie! 
  • Pięknie wygładza włosy.
  • Nadaje im blasku.
  • Podkreśla skręt.
  • Włosy są sypkie i nawilżone. 
Jest to moja ulubiona maska Kallosa, która działa cudownie solo, jak i w połączeniu z półproduktami. 

A Wy macie swojego kallosowego ulubieńca?


5 komentarzy :

  1. Moje włosy nie lubią Kallosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś do Kallosów nie mogę się przekonać, a moje włosy tym bardziej. próbowałam kilka różnych i zawsze efekt był baardzo kiepski. ;/
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te maski, miałam okazję stosować jagodową, mleczną i bananową :) Świetnie pachną i mało kosztują, a moje włosy lubią się z nimi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam maski z Kallosa,moja ulubiona to zdecydowanie bananowa!
    W wolnym czasie zapraszam : http://pieceofgood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka