sobota, 22 września 2018

NIVEA, BLACK & WHITE INVISIBLE SILKY SMOOTH


Od producenta:
Przeciw białym śladom na czarnych ubraniach i przeciw żółtym plamom na białych ubraniach. Pozostawia uczucie jedwabiście gładkiej i miękkiej skóry, nawet przy codziennym goleniu. Nie podrażnia skóry. Niezawodna 48h ochrona antyperspirantu i pielęgnacja skóry. Łagodność dla skóry potwierdzona dermatologicznie. Nie zawiera alkoholu etylowego. 

Moja opinia: 
Antyperspirant znajduje się w poręcznym opakowaniu. Ma bardzo fajny system otwarcia - przekręca się nakrętkę w bok. 
Ma piękny zapach. Używałam już kilku antyperspirantów, ale ten zdecydowanie wygrywa zapachem. Przypomina on lekko tradycyjny krem Nivea. Jest on dość intensywny i czuć go prawie przez cały dzień, przez co raczej nie nadaje się, jeśli ktoś chce używać również innych perfum, bo może je przyćmić.
Co do działania, oceniam 10/10. Działa bardzo dobrze  Pod pachami sucho nawet po większym wysiłku, nieprzyjemnego zapachu nie ma, działanie perfekcyjne na pewno przez 12 h, jak dalej nie wiem, gdyż nie miałam okazji przebywać bez kąpieli więcej niż wspomniane 12h.
Na plus jest również to, że nie czuć po nim na skórze tępego uczucia, takiej suchości jak miałam po innych antyperspirantach. Tutaj skóra przyjemna w dotyku.
Kolejnym plusem jest również to, że definitywnie nie brudzi ubrań. Nie raz zdarzało mi się założyć czarną bluzkę zaraz po aplikacji i ani śladu plam. To bardzo ułatwia życie, zwłaszcza w pośpiechu.

Zdecydowanie polecam osobom, które szukają dobrego antyperspirantu a przy okazji cenią sobie ładny zapach i pielęgnację.

Znacie? 

3 komentarze :

  1. lubię antyperspiranty z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny produkt godny polecenia


    https://skucinska.tumblr.com/post/178408778353/nowo%C5%9Bci

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam po niego sięgnąć, bo czasem mam problem z potliwością, ale słyszałam, że wcale nie jest taki dobry.
    A tutaj proszę. Zupełnie odmienna opinia :)
    Chyba muszę się przekonać na własnej skórze ^^

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka