środa, 22 lipca 2015

Recenzja: Manufaktura Apteczna - olej arganowy 100%


Opis na opakowaniu: 
Olej arganowy otrzymywany z owoców drzewa arganowego naturalnie rosnącego w Maroko charakteryzuje się wysoką zawartością kwasu linolowego i oleinowego, bogaty jest w polifenole, tokoferole (przeciwutleniacze), dodatkowo zawiera sterole, karotenoidy, ksantofile i skwalen. Olejek jest przeznaczony szczególnie do pielęgnacji delikatnej i suchej skóry, chroni skórę przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych oraz przed jej nadmiernym wysuszeniem. Olejek arganowy hamuje procesy starzenia, redukuje zmarszczki, nawilża, rewitalizuje i poprawia elastyczność skóry, przez co nabiera wyraźnie młodszego wyglądu. Polecany kobietom z problemami skórnymi związanymi z menopauzą. Zalecany przy leczeniu ran, łuszczycy, wyprysków skórnych (skaz po trądziku i ospie), ułatwia gojenie blizn i stanów zapalnych skóry. Wspomaga pielęgnację cery trądzikowej i ogranicza ilość sebum, zmniejsza tym samym tendencję skóry do przetłuszczania. Nadaje włosom naturalny połysk, wytrzymałość, jedwabistość i miękkość, przywraca naturalny stan kruchym i łamliwym paznokciom. Preparat przeznaczony do masażu oraz pielęgnacji skóry i włosów w spa, salonach kosmetyki profesjonalnej oraz gabinetach urody. 


Olej nie ma zapachu, raczej jak olej, nic szczególnego. Kolor też jak normalny olej. Zamknięty jest z buteleczce z brązowego szkła o pojemności 100 ml. Posiada ważne certyfikaty widoczne na opakowaniu. Szyjka wraz z korkiem była dodatkowo zabezpieczona. Do oleju dołączone są dwie plastikowe pipety. Ważność oleju po otwarciu wynosi 6 miesięcy. 

Moja opinia: 

  • włosy: Używałam oleju do olejowania włosów. Raz sam i raz z innymi olejami. Zdecydowanie solo działa lepiej. Włosy się ładnie błyszczą, są nawilżone i dobrze dociążone. Są gładkie, aczkolwiek wydają się trochę sztywne. Wbrew pozorom nie przyspieszył on szybszego przetłuszczania włosów. 


  • skóra: Smarowałam nim skórę po goleniu nóg. Dobrze ją nawilżył i zapobiegł podrażnieniom. Nogi były niesamowicie gładkie, tak samo dłonie. Zauważyłam też niewielki wpływ na moją bliznę nad kolanem, jakby się rozjaśniła. Skóra poparzona słońcem także stała się gładka i nie piekła tak bardzo. 
Czytałam wiele dobrego na temat tego oleju. Również o jego działaniu jak filtr UV i wpływu na celulit. Zużyłam około połowę oleju, więc jeszcze mam co próbować. :) 



Ogólnie jestem bardzo zadowolona i polecam każdej z was wypróbowanie tego skarbu z Maroka :) 

Testowałam olej dzięki Manufakturze Aptecznej:

Olej można zakupić TU

Bardzo dziękuję za zaufanie i liczę na kolejne oferty współpracy :) 

12 komentarzy :

  1. Nie używam olejów do włosów. Używam odżywek i masek, olejów jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy :) Muszę spróbować tego olejku, wydaje się bardzo skuteczny.
    Pozdrawiam,
    Kasia z rymowanemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne teraz masz włosy! Ile zwykle trzymasz olej na głowie? :)
    ******************************************************************************************
    MOGŁABYŚ MI POMÓC I POKLIKAĆ W 7 LINKÓW W MOIM OSTATNI POŚCIE? Byłabym bardzo wdzięczna! W zamian za poklikanie mogę polecić Twojego bloga lub go zaobserwować :)

    POZDRAWIAM!
    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  4. Może sama spróbuję zacząć taką kurację :)
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama często próbuje tego oleju, bo w końcu trzeba walczyć o długie, ładne włosy. Olejek jest znakomity :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię olej arganowy, ale zdecydowanie lepiej sprawdza się olej marula :) Polecam spróbować, włosy po nim błyszczą jak szalone ! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na wlosach nie zauważyłam szczególnego działania, chyba to nie mój typ oleju.. ale uwaga: sprawdza mi się do olejowania paznokci i skórek

    OdpowiedzUsuń
  8. aj mam ogromną bulte, która dostałam od cioci prosto z maroka rok temu,
    i nie moge jej wykończyc (a już się zepsuł;/) tak więc teraz obficie olejuje nim włosy, żeby go zużyć,
    bo juz do niczego innego się nie nadaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejujesz popsutym olejem? Trochę ryzykowne.

      Usuń
  9. Mam dwa posty o podobnej tematyce, świetnie włosy :)
    pozdrawiam,
    http://roksomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka