wtorek, 27 marca 2018

Lady Speed Stick 24/7 Ivisible Protection, antyperspirant w żelu


Czy któraś z Was zmaga się z dokuczliwą potliwością? Czy nie możecie znaleźć dobrego antyperspirantu?
MAM ROZWIĄZANIE!

Antyperspirant w żelu Lady Speed Stick. 
W żelu? Zapytacie. A i owszem.
Dla mnie też była to nowość. Do tej pory używałam antyperspirantów w spray, w sztyfcie, w kólce, nawet o tych w kremie słyszałam, ale ten w żelu widziałam pierwszy raz.
I zdecydowanie stał się to dla mnie hit!

Plusy:
+ faktycznie długo utrzymuje ochronę przed przykrym zapachem, na pewno cały dzień, a czy 24h to pozostawiam do testu tym najbardziej wytrwałym 😄
+ ma delikatny zapach
+ nie pozostawia plam na ubraniach (o ile nie założymy ich zaraz po aplikacji)
+ nie czuć go na skórze

Minusy: 
- wolno się wchłania
- jeśli zaraz aplikacji założymy bluzkę to istnieje możliwość wystąpienia plam

Ogólnie uważam, że jest to najlepszy tego typu antyperspirant na rynku, w stosunkowo niskiej cenie, bo tylko 10 zł, na promocji około 7.

Polecam! 

9 komentarzy :

  1. Ja nie lubię sztyftów, wolę psikaną wersję. Z tej firmy nie miałam nic, ale moim faworytem są dezodoranty z Nivea, są świetne! ♥
    Obserwuję, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię jak coś wolno sie wchłania :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię sztyftów, ja używam tylko i wyłącznie rexony :D

    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam nigdy antyperspirantu w takiej formie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypominałaś mi czasy gimnazjum, gdzie używałam tego antyperspirantu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt. Moze kiedys wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią wypróbuję, bo od dawna szukam skutecznego dezodorantu, niestety na razie bezskutecznie! Myślę, że to może być strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się chyba nigdy nie przekonam do dezodorantów w sztyfcie.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka