poniedziałek, 5 marca 2018

Nivea, Olejek w kremie do rąk Kwiat Wiśni i olejek jojoba.


Od producenta: 
Poczuj rozpieszczającą pielęgnację olejkami w szybko wchłaniającym się kremie do rąk. Wypróbuj Olejek w Kremie do rak NIVEA® Kwiat Wiśni* i Olejek Jojoba: • Zapewnia 24-godzinne nawilżenie bez uczucia lepkości • Pozwala cieszyć się delikatnym zapachem kwiatu wiśni • Sprawia, ze skóra Twoich dłoni staje się niewiarygodnie miękka w dotyku *zapach kwiatu wiśni

  • 24-godzinne nawilżenie dłoni
  • Miękka w dotyku skóra dłoni
  • Delikatny zapach kwiatu wiśni
  • Drogocenny olejek jojoba
  • Brak uczucia lepkości

Moja opinia: 
Krem jest równie dobry, jak balsam do ciała. Dobrze nawilża, wygładza i przede wszystkim szybko się wchłania. A do tego wszystkiego bosko pachnie! 

Znacie?

6 komentarzy :

  1. Znam i nawet zamierzam w najbliższym czasie zakupić :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek w balsamie mam do ciała, ale jeszcze nie uzywałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią chciałabym przetestować ten olejek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie planuje kupić to cudo, słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii! :) Jestem ciekawa jak sprawdzi się u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mialam okazji jeszcze stosowac tego kremu ale kusza do przetestowania.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka