środa, 16 sierpnia 2017

Denko: lipiec 2017

Skoro już około połowa sierpnia za nami to wypada przybliżyć zużycia lipca. 

Oznaczenia: 
KUPIE PONOWNIE
NIE WIEM CZY KUPIĘ PONOWNIE
NIE KUPIĘ PONOWNIE


  • Biosilk, jedwab do włosów - był dobry, lekko podsuszał końce, ale nie miałam zastrzeżeń. 


  • Kallos Blueberry - jedna z najlepszych masek z Kallosa. Moje włosy się z nią bardzo polubiły i na pewno jeszcze do niej wrócę. 


  • Sylveco, hibiskusowy tonik do twarzy - RECENZJA




  • Floslek, ElastaBion R, serum do włosów - RECENZJA







  • Fitomed, Maseczka-Peeling K+K - kocham! RECENZJA


  • Dove, Intensive Repair, szampon - pokochałam na tyle, że kupiłam ponownie. Jest świetny, wygładza, nawilża, włosy po nim i po odżywce z tej samej serii są boskie. 



  • Sun Ozon, balsam po opalaniu - 3 razy nie. RECENZJA


Ten miesiąc był wyjątkowo udany. Tylko jeden bubel, reszta bardzo dobra, godna polecenia. 

A co Wy zużyliście w lipcu? Zasypcie mnie linkami. :D

2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka