niedziela, 11 października 2015

Dzień dla włosów [13]: JOICO Moisture Recovery.

Ostatnio udało mi się wygrać w jednym z konkursów cudowny zestaw JOICO. Organizatorce jak i sponsorom serdecznie dziękuję :* 


Nie będzie to recenzja, gdyż użyłam tego zestawu dopiero raz i nie wiem czy na dłuższą metę będzie działać tak samo cudownie :) 

Zważając na to, że ostatnio mam dość mało czasu, nie bawiłam się w jakieś maski i oleje, ale postawiłam tylko na tą serię. 
  1.  Umyłam włosy szamponem. Całe, nawet na długości. 
  2. Po spłukaniu piany wmasowałam w włosy odżywkę. Po około 3-4 minutowym wklepywaniu spłukałam obficie włosy. 
  3. Po podeschnięciu przeczesałam włosy, spryskałam jedwabiem i użyłam 3 kropel olejku z Marion. Ponownie przeczesałam i zrobiłam przedziałek na środku. 
Efekty: 
  • włosy cudownie nawilżone 
  • błyszczące 
  • sypkie
  • dobrze się układają 
  • bardzo gładkie
Cóż mówić więcej, są po prostu cudowne.  Dawno moje włosy nie chciały tak współpracować. Nadal w pamięci mam lato i ciągle suche włosy. Nigdy więcej! 


 

Wracając do przedziałku, tu zdjęcie z ostatnich przygotowań do zdjęcia klasowego. Czuć jeszcze wiosnę! 

Pozdrawiam :)

4 komentarze :

  1. Jej! Ślicznie wyglądasz w tym wianku! A włosy rzeczywiście są bardzo ładne, zadbane, no i tak pięknie się błyszczą *.*
    Muszę się zorientować czy gdzieś jest możliwość zakupu zarówno szamponu, jak i odżywki.
    Pozdrawiam! :)
    http://stylowka4u.blogspot.com/2015/10/30-all-you-need-is-love-romantic-style.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie w wianku - włosy też śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy tak mi się spodobały, że postanowiłam zaobserwować bloga i je śledzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudnie sie Twoje włosy błyszczą...

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka