wtorek, 13 października 2015

Zapowiedź testu z Trusted Cosmetics: naturalne serum do rzęs Inveo.

W ramach zakwalifikowania się do testu z Trusted Cosmetics chciałabym przedstawić naturalne serum do rzęs Inveo. 
Przeznaczenie: osłabione i kruche rzęsy
Działanie: stymuluje ich naturalną odbudowę i wzrost 
Pojemność: 3,5 ml (wystarcza na 3 miesiące)
Zalecany czas stosowania: 4-6 tygodni, potem 2-3 razy w tygodniu


Serum znajduje się w srebrnym opakowaniu z aplikatorem jak w każdym eyelinerze. Ma dziwny zapach lecz nie drażniący.

Pierwsze wrażenia: 
  • szybko się wchłania
  • nie podrażnia
  • nie wywołuje reakcji alergicznych 
  • rzęsy po nim nie wypadają
Nie mogę stwierdzić czy działa, gdyż używam go dopiero 2-3 dni. 
Mam nadzieje, że produkt spełni moje oczekiwania, wyrówna rzęsy (w lewym oku mam trochę krótsze i mniej podkręcone :/) oraz spełni marzenie o firance pięknych i długich rzęs.
 

Dołączam zdjęcie sprzed kuracji:  


Do 20 listopada pojawi się pełna recenzja wraz z efektami. Proszę o cierpliwość :)


Pozdrawiam :)

12 komentarzy :

  1. Ja coś nie mogę nauczyć się regularności jesli chodzi o sera do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam w niczym regularności, ale czas się nauczyć :P

      Usuń
  2. Bardzo ładne masz rzęsy :) czekam w takim razie na recenzję po przetestowaniu jestem bardzo ciekawa czy będzie działać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością czekam na całkowitą recenzję i efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na efekty
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosuję takich kosmetyków, ale pooglądam efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja testuję hipoalergiczne - jutro u mnie zapowiedź ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na Twoja ostateczna opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Testujemy razem, mam nadzieję, że efekty będą świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka