sobota, 24 października 2015

Testuję z Trusted Cosmetics: Perfumy Nicole nr. 44.

Obecnie na stronie Trusted Cosmetics trwa nabór do testu perfum Nicole. Akcja trwa do wyczerpania zapasów. 


Wybrałam kilka zapachów, ale do testowania dostałam jeden konkretny, jest nim nr. 44. 
Jest to odpowiednik: Kenzo / Flower By Kenzo
grupa: kwiatowe: róża, fiołek, piżmo, dzika róża, jaśmin, wanilia, czarna porzeczka, żywica. 

Moja opinia: 
Opakowanie jest bardzo solidne. Nie mam do niego zastrzeżeń. 
Zapach na początku wydaje się mdły, lecz z czasem traci na intensywności i robi się bardzo subtelny. Długo wyczuwalny na skórze, trochę słabiej na ubraniach. Niestety nie przetrwał całego dnia, ale do 5h na pewno. 

Ogólnie jestem zadowolona. Może zapach nie jest moim wymarzonym, ale mi się podoba. 

Dziękuję TrustedCosmetics.pl za możliwość przetestowania tego produktu :)

7 komentarzy :

  1. U mnie na blogu też post o wodzie perfumowanej Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie słyszałam nigdy ;) Zaraz poszukam więcej opinii i chyba sie skuszę :)


    Zapraszam na konkurs, w którym do wygrania jest 120$ :)
    http://www.sandrakopko.com/2015/10/shein-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam męski zapach - mąż skorzystał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No patrz, a ja się zastanawiałam, skąd tyle ostatnio recenzji perfum Nicole ;) A wiesz, Kenzo to chyba moja najulubieńsza marka perfum. Akurat Flower tak sobie, choć nawet mi się podoba, ale są lepsze. Ogólnie Kenzo utrafia w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, więc mam nadzieję, że dowiem się więcej bo mam mieszane uczucia.

    Zapraszam na makijaż Halloweenowy : http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/10/haloween-make-up-vampire.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne takie próbki ,miłego testowania:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka