niedziela, 16 lipca 2017

Letnia pielęgnacja stóp

stopy


Niejedna z nas chciałaby móc latem chodzić boso po plaży lub eksponować stopy w sandałkach. Lecz co jeśli wygląd naszych stóp woła o pomstę do nieba? 

Krok 1: Usuń zrogowaciały naskórek! 

Najlepszym sposobem usunięcia zrogowaciałego naskórka jest używanie pilników do stóp. Na szczególną uwagę zasługują te od Scholl: 

pilnik do stóp


Krok 2: Wykonaj peeling! 

Niewiele z nas wpadłoby na pomysł, że stopy również potrzebują peelingu. Możemy zainwestować w gotowe peelingi takie jak: 

peeling naturalny
Shefoot, peeling naturalny
(4,8/5 pkt w KWC na wizaz.pl)


foot care
Evree, Foot Care, peeling wyggładzający
(4,7/5 pkt w KWC na wizaz.pl)

Bardzo polecane są ostatnio również skarpetki złuszczające: 

skarpetki złuszczające
Lirene, skarpetki złuszczające "bez zgrubień"
(4,8/5 pkt w KWC na wizaz.pl)
Podaję również przepisy na domowe peelingi dla tych, co lubią czasem pobawić się w SPA: 

Peeling cukrowo - miodowy:

Składniki:
  • 1 łyżka cukru (działanie ścierające)
  • 1 łyżka cynamonu (działanie bakteriobójcze)
  • 1 łyżka płynnego miodu (działanie oczyszczające i wygładzające)

Peeling z oliwą i solą:

Składniki:
  • 1 łyżka gruboziarnistej soli (działanie ścierające)
  • 1 łyżka oliwy z oliwek (działanie bakteriobójcze)

Krok 3: Nawilżenie! 

Krok równie ważny jak pierwsze 2 - nawilżenie to jedna z podstaw pięknych stóp. W końcu żadne przesuszone stopy nie wyglądają ładnie. 

Warto więc zainwestować w kremy, które są dopasowane do potrzeb naszych stóp: 

Lirene, Stop pękającym piętom, krem 5w1
(5/5 pkt w KWC na wizaz.pl)

Fusswohl, krem do stóp z łoju jelenia
(4/5 pkt w KWC na wizaz.pl)


Krok 4: Ochrona przeciwsłoneczna! 

Filtr UV należy nakładać również na stopy. Słońce powoduje szybsze starzenie się skóry również na stopach! Dlatego warto nie zapominać o kremach z filtrem. 

Stosując wszystkie te kroki na pewno będziemy cieszyć się pięknymi stopami całe lato! 

A Wy jakie macie sposoby na piękne i zadbane stopy latem? 


11 komentarzy :

  1. Moim jednym ze sposobów jest używanie maski do stóp z Oriflame, o której pisałam u siebie. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam produkty do stóp :) Wczoraj nawet o nich pisalam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten peeling z evree ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja pielęgnacja stóp leży i kwiczy. Ciężko mi się systematycznie do tego zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam skarpetki, ale z kremami nie mogę się przeprosić ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem strasznym leniwcem jeśli chodzi o pielęgnację stóp niestety. Ale po skarpetkach złuszczających i kremie są długo w dobrej kondycji na szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedawno kupiłam taki pilnik (elektryczny) do stóp w Biedronce, ciekawe czy będzie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam produkty do stop marki Gehwol...swietnie nawilzaja i zmiekczaja skore, a teraz jak smigamy w sandałkach to czesciej jednak trzeba się scierac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nareszcie zrzuciłam starą skórę i poczułam po raz pierwszy od dawna swoje stopy! Siedziałam 1,5 godziny w tych skarpetkach, ale było warto. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę o zakupie tego peelnika schola :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super poradnik :D uwielbiam skarpetki :D pozdrawiam i zapraszam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka